Konjak houbička

11:05

Vypadá to jako pemza, je to tvrdé jako pemza ale pemza to není. Je to totiž konjak houba.

Konjak houba sice není houba jako taková (jako je třeba lufa) ale svoji strukturou houbu připomíná. Nebo taky připomíná nějakou planetu :) Vyrábí se z asijské rostliny Konjak alias Ďáblův jazyk.



Já si na Elbyshopu  za krásných 99Kč pořídila tuhle šedou s přídavkem bambusového uhlí, která je vhodná na mastnou a problematickou pleť. Ale mají různé typy, mrkněte na to.



Čistí, peelinguje, masíruje,hydratuje, bojuje s ucpanými póry.. a musím říct, že snad nikdy jsem si obličej nečistila ničím tak příjemným jako je toto. Houba je po namočení do vody měkkoučká, heboučká, na pleti strašně příjemná a ta pleť pak? Hebká jak zadeček miminka, fakt :)

Sice se píše, že odstraňuje i makeup a to bez dalších produktů ale to pozor, to jako ne. Po důkladném vyčistění pleti konjakem jsem stejně ještě musela použít micelárku a obličej dočistit, protože na pleti zbylo ještě dost makeupu.


Takže já nejdřív odlíčím micelárkou, pak jdu do koupelny, namočím houbičku a už si ňuchňám obličej houbičkou namočenou ve vodě. A tady se pak koná to největší překvapení. I když obličej masíruji jen vodou, tak pleť pak nemám staženou, červenou a takovou ošklivou, jako když jí třeba přetřu vatovým tamponkem namočeným ve vodě nebo nějakou jinou houbičkou.
Pleť mám po použití fakt krásnou, i takovou víc sjednocenou mi přijde.

Po čistění se houbička jen propláchne, krapet vymačká a pak pověsí někam na šňůrku, kde uschne. Při schnutí zase trošičku ztvrdne ale namočením opět změkne, chápete, ne :)


Specialitka houby je v tom, že se v ní prý nemnoží žádné bakterie a plísně jako v jiných koupelnových houbách, takže je pořád hygienicky čistá. Pro moji bakteriovou úchylku jako dělaná :))

A prý vydrží tak 2-3 měsíce, než se začne krapet trhat, pak je potřeba koupit novou. A já už teď vím, že v září si novou koupim.

Co vy, znáte konjak? Jste taky tak nadšené nebo vám to nepřijde tak super jako mně?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Ahoj, sleduji Tě na YT, ale tedy na blogspotu to nemohu najít.........grr. moc gratuluji k setkání s LU.
    Erika U.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. uz jsem to sem pridala, tak snad uz to pujde :) děkuji moc!!!

      Vymazat
    2. uz jsem to sem pridala, tak snad uz to pujde :) děkuji moc!!!

      Vymazat
  2. Super,ja ju používam dlho a mám rovnaký názor ako ty,a to do bodky,tak som si aspoň potvrdila že si to len nedomyslam,

    OdpovědětVymazat
  3. Já si teď koupila houbičku za 190,- v Sephoře, ale nějak z ní nadšená nejsem. Na odlíčení to tedy fakt není , takže jíí ted používám stejně jako ty až po odlíčení klasickém a ano jemnou pleť mám jako po dobrém enzymatickém peelingu třeba od značky kneipp. takže za mě to byli vyhozené dvě stovky :/

    OdpovědětVymazat
  4. Manželka tohle má doma a já myslel, že je to něco, čím se dá čistit betonový obklad. No, jako asi si dovedete představit její vysloveně nadšenou reakci. Ale co byste chtěli od chlapa, který z kosmetiky zná tak maximálně zubní pastu a trochu gelu do vlasů. Prostě tomu nerozumím a myslel jsem, že když to je v koupelně, tak je to na úklid. Ono to tak trochu totiž vypadá.

    OdpovědětVymazat

Oblíbené články

Sleduj mě na facebooku

Instagram Barusminky