Parfémy - drogérkové + katalogové vůně

15:10


Už jsme tu měli pleťovou, tělovou i dekorativní kosmetiku. Poslední věc, která tu chybí ale přitom nesmí chybět na v žádné koupelnové skříňce či toaletního stolku jsou vůně.

Někdo používá 7 dní v týdnu, 365 dní v roce tu pořád jen tu jednu a samou vůni. Já tyhle ženy obdivuju, fakt jo. 
Já mám své bestofky, vůně, které miluji a jsou moji součástí ale na druhou stranu potřebuji vůní vlastnit několik, spíš víc než míň. Každé den je přeci jiný a mám náladu na jinou vůni :)



Nějaké flakónky mám v práci, na takové to každodenní stříkání v kanceláři. Další mám v kastlíku v autě, kdybych se náhodou zapomněla ráno navonět a někam jela a další mám doma.

Co vím že dělám špatně a musím se to odnaučit je to, že když už se blížím na dno flakonku, začnu vůni používat méně, protože co kdyby nastala situace, že bych měla zrovna náladu jen na tenhle parfém už ho neměla? To by byla katastrofa, že? Jenže to většinou dopadá tak, že ten poslední půlcentimetr doma suším tak dlouho, až se mi zkazí a pak ho musím vyhodit. 

Celkově mám ráda takové "teplejší" vůně, klidně i težší ale nic moc citrusů, vůně mě musí hřát. Ono se to těžko popisuje ale snad mě chápete, ne :)?


To bylo tedy kecání a teď jdeme už na popis vůní, ne? Aby článek neměl kilometr a bavilo vás to vůbec číst, t
ak jdeme na ty levnější - drogérkové nebo katalogové vůně.


VESPA



Novinka, která sem přišla tuším někdy na začátku léta 2014. Někde jsem ji vyzkoušela, voněla mi, tak jsem ji pak přihodila do košíku, když jsem objednávala něco jiného. Sice voní příjemně ale na mě nevydrží a není to vůně, kterou bych si koupila znova a nějak se s ní sžila. A ani flakón není nic, co by mě uchvátilo a nutilo schvovávat a opatrovat, abych mu neublížila :) Je to přesně tak vůně, kterou mám v kastlíku auta :)

Seženete ji v drogériích i na eshopech - mezi 200 a 300Kč za 30ml





Srdce parfému
Květy pomeranče, heliotrop, jablko
Základ parfému
Vanilka, cedr, bílé pižmo
Hlava parfému
Bergamot, zázvor, citron



Avon - Today TOMORROW ALWAYS




"Nejtěžší" vůně z mého sortimentu :) Mám ji už poněkolikáté, Avon ji nabízí už asi 10 let a jako jedna z avoňáckých "prémiových" vůní fakt docela vydrží.
Jelikož už jsem na Avon tak nějak zanevřela a avonlady jsem jen na papíře, nevím, kolik stojí ale na netu se dá sehnat 50ml za 350Kč, což je fakt paráda, protože dřív se za méně než 750Kč koupit nedala. Flakon má z těžkého skla, celkem se mi líbí.





Horní složky - listy pačuli a aksamitníku, broskev, špetka pepře
Srdce  vůně  - indický jasmín, africká fialka, pivoňka,květ pomerančovníku
Základ vůně  - pižmo, santalové dřevo, palisandr

Avon - Christian Lacroix - AMBRE



Vůně, kterou jsem dostala zdarma k nějaké poslední objednávce od Avonu. Mám ji v práci a i když už nemám potřebu si ji koupit znovu, není špatná a už mi ji i pár lidí pochválilo. Ale nijak zvlášt nevydrží..Celkem se jim povedl flakon, pořádné sklo a i ta barva tak nějak připomíná tu vůni..

"Moderní, okázalá, exkluzivní dámská vůně, která v sobě snoubí tóny třpytivé mandarinky, podmanivé růže a zlaté ambry.
Kategorie: cypřišově-gurmánská
Hlavní tóny: mandarinka, růže, zlatá ambra"





Přímo na avon stránkách ji mají za 900Kč (50ml) ale určitě se dá sehnat i méně. Popravdě, já bych za ní 900Kč nedala ani ve snu :))


 AVON - Our Story


 Poslední dobou mi všechny vůně od Avonu přijdou stejné, nevýrazné, nijaké..ale tahle mě zaujala hned na první přičichnutí :) Je výrazná a hlavně vydrží. Tuhle vůni si klidně koupím znova, když bude v nějaké dobré akci. Bez akce stojí přes 500Kč a to je na obyčejnou vůni dost.

Kategorie: orientálně-svěží-květinová
Hlavní složky: švestka, magnólie, kašmírové dřevo




Tyhle 4 drogérkovo katalologové vůně mám teď doma ale samozřejmě jich mám vyzkoušených mnohem víc a také jich mám pár ve svém wishlistu.

Co se týká drogérkových vůni, už měsíc jsem zamilovaná do téhle červené potvory - 


Jo, je pánská, já vím,ale já ráda používám pánské vůně, protože déle vydrží a jsou zajímavé, osobité. A tahle je dokonalá. Sice Enriqueho naprosto z duše nesnáším ale stejně si tu vůni koupím :)

Jaké vůně z drogérky či Avonu a Oriflamu máte rádi vy? Máte nějakou stejnou oblíbenou jako já? A jakou si "potřebujete v blízké době pořídit? Napište mi dolů do komentářů!

Za pár dní se těšte na článek o kvalitnějších vůních, o kterých článek bude, už určitě víte, protože jsou nahoře na fotce ;) Armani, CK, Diesel...to jsou ony..


Nezapomeňte mě sledovat tady a hlavně na fb, protože pak vám neuteče žádný článek nebo video ;)

Vaše b,

You Might Also Like

4 komentářů

  1. ja som z tých čo mi stačí naozaj jeden parfém a nosím ho stále :) no teraz sa u mňa nakopili asi 4 a aj tak stále nosím iba jeden :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.parfemy-elnino.sk/adidas-get-ready táto :) a na elnine tá cena, akože to je brutus :D

      Vymazat
  2. Ten červený parfém musí vonět božsky. Už jen podle té lahvičky jsem se do něj zamilovala. Parfémy vybírám podle vzhledu a pokaždé se trefím do vůně, která mi sedí. Dělám to tak i u parfému pro přítele. Objednávám je z internetu a jako bych z té fotky cítila, jestli mi bude příjemný :-) .

    OdpovědětVymazat

Oblíbené články

Sleduj mě na facebooku

Instagram Barusminky